Weskó

Hasznos alkalmazások #2 - Papier

2016. október 01. 10:32 - Molnár Balázs L.

Itt vagyok újra, nem felejtettem el, csak kicsit elcsúsztam időben és térben. Helyzet az hogy most nem egy mobilos alkalmazással érkeztem, hanem egy egész pofás kis Google Chrome bővítménnyel. Fontos tisztázni még itt az elején, csak olyan holmikkal toppanok be hetente, amit vagy rendszeresen én is használok, vagy használtam és menő cucc volt. A Papier egy jegyzetelő bővítmény, ami annyit jelent, hogy ha bármikor új lapot nyitunk a böngészőben, akkor egy teljesen üres lapot kapunk, ahova bármit felírhatunk, majd azt automatikusan elmenti. Ha bezárjuk a böngészőt, vagy éppen kikapcsoljuk a gép, akkor is az a szöveg ott fog várni ahányszor megnyitjuk a chrome-t vagy egy új ablakot. Persze alap szerkesztési funkciókkal is fel van szerelkezve, mint például kövér és dőlt betűtípus, de azonnali nyomtatás lehetősége és éjszakai móddal is rendelkezik.Elég hasznos kis cucc, ha valakinek sok dolgot kell a fejében tartania, vagy gyorsan fel kell valahova írnia valamit. Én például cikkek vázlatait is tárolom így, hogy garantáltan ne felejtsem el.

Kipróbálom

Ha tetszett a cikk, és szeretnél még sok sok hasonlót, dobj egy lájkot és oszd meg a barátaiddal. Iratkozz fel meg minden amit ilyenkor el kell mondani, de ha már lájkoltad a Facebook oldalt hatalmas pacsi érte, ha meg még nem, akkor megkérdezhetem hogy MIRE VÁRSZ MÉG???

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wesko.blog.hu/api/trackback/id/tr2111756821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása