Weskó

Nyakunkon a technológiai apokalipszis?! - Fekete tükör - Kritika

2017. január 15. 21:41 - Molnár Balázs L.

pm-and-pig.jpg

Már-már gusztustalanul jó.

Uh srácok jó rég jöttem már valami igazán jó filmes vagy sorozatos cuccal, most viszont.. Mint tudjátok - aki még nem annak mondom - hogy hatalmas film és sorozatbuzi vagyok, András haverom szokta mondani, hogy nekem nem 24 órából áll egy nap, hanem 30-ból. Na de na.. Ha még van egy rész, akkor van egy rész, nincs mese. :D Most jelenleg olyan 30 sorozatot követek figyelemmel, ezekből pedig most jelenleg az új évadra várok, ezért ismét felfedező körútra indultam, mint ahogy jó szokásom, és rögtön hozzácsaptam a listámhoz hármat. Az egyik Tom Hardy új sorozata, a Taboo, amiből mivel HBO-s sorozat révén hetente egy rész jön, sajnos eddig csak az első részt láttam, a második a The Young Pope, azaz A fiatal pápa, Jude Law főszereplésével, Paolo Sorrentino rendezésében, akinek egyébként ez az első sorozata, ez is eszméletlen ígéretesnek tűnik, ebből is csak a pilotig jutottam eddig.

black_mirror_white_bear.jpg

Ezek vagyunk mi. Emberek.

Viszont. A harmadik pedig a Fekete Tükör volt. 3.évad. 12.rész csoda. Gyerekek.. ha van sorozat, amit muszáj látnotok idén, az ez. A sorozat antológia felépítésű, minden részben teljesen új sztorit, és új szereplőket kapunk. Az első két évad 3-3 részes volt, majd a harmadik pedig 6, és ezt már a Netflix gyártotta. Meg is látszott rajta, de még így is magasan kiemelkedett. Záró résznek pedig egy konkrét másfél órás filmet kaptam, de nem volt meg benne az a löket, ami a korábbi részekben igen, ezért kissé keserű szájízzel zártam le a harmadik évadot. Az első hat rész emléke pedig egy életre az elmémbe ívodott. Valami meseszerű volt, talán utoljára a Fargo második évadánál dobtam el az agyam, vagy a nyáron nagyot futó Stranger Things hatására. A történetek mind-mind a jövő technológiájának egy árnyoldalát mutatják be, illetve van ami már manapság is jelen van életünkben

black-mirror-netflix-1.jpg

Játszd meg magad. Véletlen se legyél önmagad..

 Sajnos tényleg olyan dolgokat vetít előre ez a fantasztikus sorozat, ami előfordulhat pár évtized múlva. Annyira spoilereznék, és kibeszélném veletek a részeket, de ezt mindenkinek át kell élnie. Egyszerűen annyira csodálatosan van elkészítve, annyira igazak a részek, annyira görbe tükröt állít az emberiségnek, hogy a pofám leszakadt amikor néztem. Megmutatja mennyire is elbaszottak vagyunk, mennyire képesek emberek megjátszani magukat, kellően beteg, csavaros és nem zavartatja magát egy pillanatig sem, ha megbotránkoztatásról van szó. Legyen is róla szó. Kell a fasznak az átlagos dolgokból. Az angol akcentus pedig tényleg a legdösögebb. Idén jön már a negyedik évad, amit már most nagyon várok, úgy tegnapra ha lehet, köszönöm.

 Ha tetszett a cikk, és szeretnél még hasonlót, dobj egy lájkot vagy oszd meg, kommentben pedig jöhet a vélemény. :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wesko.blog.hu/api/trackback/id/tr9712128769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása