Weskó

Olyan aranyos levelet írt egy 9 éves kissrác a NASA-nak, hogy kiakasztotta a cukiságmétert

2017. augusztus 05. 22:10 - Molnár Balázs L.

maxresdefault_14.jpg

 Rég volt már sztori tájm, viszont úgy éreztem ezt a kis sztorit muszáj megosztanom veletek. Nemrégiben meghirdette a NASA a bolygóvédelmi felügyelőt tisztséget. Amiből egyébként összesen kettő szokott hivatalban lenni, most azonban utánpótlásra van szükség.

Kapott is az alkalmon a 9 éves Jack Davis New Jerseyből, és kézzel megírta az ő saját kis önéletrajzát. A legjobb pedig, hogy a NASA reagált a levélre és megköszönték Jacknak az érdeklődését a munka iránt. Azért nem kicsit voltak jó fejek. Egyébként a bolygóvédelmi felügyelőnek a munkája fele annyira se izgalmas, mint ahogy a nevéből gondolnánk. Csupán az űrutazásokkor jelentkező baktériumok meggátolása a Földre való visszatéréskor a dolga. Illetve mi se vigyünk az űrbe más bacikat. Azt hiszem, senki nem haragudna meg, ha több ilyen aranyos történet születne. :)

A kissrác levele:

Kedves NASA,

a nevem Jack Davis és szeretnék jelentkezni a bolygóvédelmi felügyelő munkára. Talán 9 éves vagyok, de szerintem megfelelnék a munkára. Az egyik ok a sok közül, hogy a nővérem is azt mondta rám, hogy űrlény vagyok. Majdnem láttam az összes űr és űrlényes filmet, amit megnézhettem. Ugyancsak láttam a Marvel Agent SHIELD sorozatot és remélem láthatom a Men in Black filmet is. Nagyon jó vagyok a videojátékokban. Fiatal vagyok, szóval megtudom tanulni, hogyan gondolkozik egy űrlény.

Tisztelettel,

Jack Davis

A galaxis őrzője

Negyedik osztály

A NASA válasza:

Kedves Jack,

Hallottam, hogy te vagy a Galaxis őrzője és hogy érdekel téged a NASA bolygóvédelmi felügyelő posztja. Ez király!

A mi bolygóvédelmi felügyelő pozíción nagyon menő és nagyon fontos munka. Arról szól, hogy megvédjük a Földet az aprócska mikrobáktól, amikor visszahívjuk a mintákat a Holdról, aszteroidákról és a Marsról. Ugyancsak dolgunk megvédeni a többi bolygót és holdakat a mi bacilusainktól, ahogy felelősségteljesen felfedezzük a Naprendszert. 

Mi mindig keresünk a tudósokat és mérnököket, akik segíthetnek nekünk, ezért remélem, keményen és jól fogsz tanulni az iskolában. Reméljük egy napon itt láthatunk téged a NASA-nál.

Üdvözlettel,

Dr. James L. Green

Vezető, Bolygó Tudományi Osztály

 

green-davis_letters.png

Forrás

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wesko.blog.hu/api/trackback/id/tr612722628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása