Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Weskó

Beszélő vaginák - Amikor átértékeled Fluimucil Ábelt

2017. augusztus 11. 18:59 - Molnár Balázs L.

maxresdefault_1_4.jpg

Amikor azt hinnéd, hogy nincs lejjebb, az élet rádcáfol. Mindig van lejjebb. Most olyan reklámmal találkoztam, amitől végképp kiégtem. Ilyen hogy Kasszás Erzsi vagy Fluimucil Ábel elmehet a picsába, itt van Nuni, Vaginina és Suncica, csak hogy párat említsek azok közül, ahogy elnevezték őket.

Aztán nekiállnak kibeszélni a gyantázást és hogy biciklizés közbeni mekkora traumákat kell átélniük az ülés okozta nyomás miatt. Ez még hagyján, bár már itt is agyfaszt lehet kapni, viszont itt csak animációs szájak beszélnek kvázi punciként, de amikor élőszereplős reklámban kéjbarlangnak, szentélynek, puncogónak, csillagkapunak, csudakehelynek és muffkátlinak nevezik a vaginát, én ott tettem le az arcom. Biztos ismeritek azt az érzést, amikor te szégyelled magad más miatt, mert annyira szégyen az egész,pedig semmi közöd az egészhez. Én nem tudom milyen marketingesek ügyködnek náluk, de erre felhúztak egy teljes reklámkampányt. Kíváncsi lennék arra a meetingre, ahol megszületett ez a faszság, vagy punciság, csak hogy stílszerűek maradjunk. Berakok ide pár videót lentebb, de a Youtube csatornáján még találtok igazi csemegéket.

 

Puncogótól a Mézescsuporig, avagy minek is nevezzelek

 

Csajok, ha eddig nem tudtátok volna milyen gyötrelmeket okoztok nekik a gyantázással.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wesko.blog.hu/api/trackback/id/tr1912740450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása