Weskó

Jön az ötödik Taxi, de minek?!

2018. február 09. 20:53 - Molnár Balázs L.

a0zoc5i_1.jpg

11 évvel az utolsó rész után újabb Taxi részt kapunk, bár eléggé ambivalens érzéseim vannak a produkció iránt. Főleg leginkább azért, mert mint autó imádó kis srác, rajongtam Daniel Peugeot négyszázhatosáért, rongyosra néztem az összes részt és konkrétan dialógusról dialógusra tudtam a szkriptjüket.

Mindenesetre idén nyáron itthon is bemutatkozik az ötödik rész, viszont a már jól megszokott párosra nem számíthatunk, így sem Samy Naceri (Daniel) Frédéric Diefenthal-a- (Émilien) sem találkozhatunk viszont a filmvásznon. Cserébe viszont visszatér mindenki kedvenc felügyelője, Gibert (Bernard Farcy), valószínű, hogy valami nosztalgiát kiváltva betudják terelni a népet a termekbe. Ahogy elnéztem az előzetes alatti komment szekciót, kiverte rendesen a biztit másnál is a dolog. De már a negyedik is foghúzós volt,  így visszatekintve. Az előzetes alapján eléggé fattyú gyermeknek tűnik amúgy, aztán reméljük nem lesz akkora bukta, mint ahogy kinéz. Én lennék a legboldogabb. Május 3.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wesko.blog.hu/api/trackback/id/tr4813650358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása