Weskó

A suttyó James Bond kalandjai Loganékkal - Logan Lucky Kritika

2017. szeptember 02. 00:16 - Molnár Balázs L.

logan-lucky-film.jpg

 Tegnap hajnalban amikor sétikáltam hazafele, mert természetesen a legutolsó vetítésre sikerült eltámolyognom, aminek hála későn is értem haza. Betettem a fülesem, elindítottam valami zenét és elkezdtem gondolkozni a kritikán, fejben összeraknia  dolgokat, hogy miről is szeretnék írni nektek. Majd egyszer csak annyit vettem észre, hogy egy őslakos indián örömlány megállt előttem, mint később megtudtam. Kivettem a fülemből a fülhallgatót, majd nyitott szájjal rágót csámcsogva megkérdezte orrhangon: Ke' szex?

Én meg így álltam.. Hogy mi? :D Szex. Mondom veled? Mire ő: Mé' kivel? Hát köszöntem szépen a soha vissza nem térő alkalmat, és elslattyogtam. Egyébként egy tízes volt. Azért megkérdeztem nektek. De előbb teszem egy turmixgép martalékává a kis havert, mint ebbe a nem tudom mibe. Fene a gusztusát, akinek van kedve az ilyenhez. :D Annyit akartam kihozni ebből a kitekintésből, hogy a mai filmünk, a Logan Lucky srácai is nem kicsit dialektussal beszélik az angolt, mivel eléggé suttyók. Itt pedig rögtön rá is térnék a szinkronra. Borzalmasan fájtak a mondatok, hiába le a kalappal, hogy megpróbálták jól lefordítani, ez tipikusan olyan film, amit angolul kell megnézni. Esetleg felirattal hozzá, mert tényleg csak úgy fog átjönni az egész és lesz élvezhető. Amint pedig túlléptem a szinkronon, beletelt egy 10-15 percbe, végre a filmre koncentrálhattam.

logan-lucky.png

Magic Mike és Kylo Ren éppen Bondot szervezik be a buliba.

A Logan testvéreket az ág is húzza, úgy hiszik hogy egy átok sújtja őket. Míg az egyiküket kirúgják a munkahelyéről, a másik csaposként dolgozik és folyamatos atrocitások érik amiatt, hogy nincs meg az egyik keze. Majd a két testvér úgy dönt, dobják a Logan átkot, és egy olyan tervel áll elő az idősebb, hogy a leghíresebb NASCAR verseny bevételét dobbantsák meg, a futam alatt. Ehhez pedig szükségük volt még egy emberre, akit azonban elsőnek még a börtönből kell kijuttatniuk. Ő volt Joe Bang, avagy a kiszőkített James Bond (Daniel Craig. Jól építkezett a sztori amúgy, voltak kisebb hullámvölgyek, amikor kapartam a felet, de összességében szépen haladt a sztori. A történetben volt egy szál, ami a főszereplő Jimmy Logan (Channing Tatum) lányát egy szépségversenyre viszik. Kis társadalom kritikának is elment a dolog, mert Amerikában durván tolják ezeket a gyerekszépség versenyeket. Fura. Talán beteg is kicsit.

logan4.jpg

Benne volt Seth MacFarlane is, de minek?!

Illetve egy börtönlázadós rész, amikor az egyik rab követelte a legújabb Trónok Harca könyvet, mert a másik börtönből jövő rab már olvasta azt. Aztán a börtönigazgató mondta neki, hogy George R.R Martin cseszte megírni még az újat. Szakadtam rajta, legalább aktuális poén, kicsit odakoppintva a szerintem cseppet túlhájpolt szériának. Egyébként a karakterek viccesek voltak, jól eltalálták őket, főleg Craig karakterét, akit amúgy még jó filmben nem nagyon láttam. Vagyis inkább jól játszani. Itt pedig mintha valami történt volna vele, egész vicces volt. Bár angolul tuti jobb az ő karaktere is, így mindenképp pótlom majd eredeti nyelven is, hogy tényleg reális legyen a kép. Feltűnt benne Katie Holmes és Hilary Swank is, de említésre sem méltó szerepléssel. Azért végére megjött az az érzésem is, hogy úgy nagyjából összeállt egy kerek egésszé a film, nem csak sztori szempontjából, hanem a karakterek és az egész élmény egy masszává. Egy nem mondanám hogy jó masszává, inkább kellemesé, amit azért érdemes megnézni egy szórakoztató két óra keretében. Szigorúan angolul, ha lehet. Megy neki a nézhető plecsni és egy masszív hetes a tízből.

Még több kritikát akarok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wesko.blog.hu/api/trackback/id/tr9612793940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása