Weskó

Húzogassunk akkor - Tinder teszt

2017. június 20. 00:26 - Molnár Balázs L.

tinder-updates-featured.jpg

 Gyerekek.. Hova kerültem.. Amikor kifogy a téma ugye-ugye..:D Na de komolyodjunk meg, ez egy komoly dolog! Mindenkitől csak a Tindert hallom, így csajok, úgy pasik és hogy valami fantasztikus kis applikációról van szó. Tudományos célzattal és a blogért mindent alapon belevágtam én is a húzogatásba. Rossz vagy. Nagyon rossz. :D

 Ha nem tudnád mi a Tinder, ez egy "társkereső" címen futó piac. Ahol ahogy mint a piacon, képek alapján válogathatsz kényed, kedved szerint és ítélkezhetsz pár kép alapján a másikról. Ha rondának gondolod csak elpöccinted balra, ha bejön akkor meg jobbra. Ha viszont nagyon adnád, akkor felfelé szuper lájkolhatod, amiről kap is értesítést, hogy készen állsz a dologra. Aztán ha ők is így tesznek veled, akkor lesz köztetek egy kapcsolat és elkezdhettek dumálni. Az alkalmazás egyébként faék egyszerű, letisztult és tényleg csak annyit tud, amennyit kell neki. Persze van benne tranzakció, ha kétségbe esésünkben az elfogyott lájkjainkat pótolni szeretnénk, vehetünk pár száz forintért és tovább keresgélhetjük az igazit. Neki is estem a húzogatásnak, csaptam jobbra, csaptam balra a csajokat, majd egy idő után letettem a telefont és elgondolkoztam. Mi van akkor ha véletlen balra húzok egy csajt, mert éppen rossz szögből készült róla a kép, közben a belső értékei csodálatosak? Jobban belemegyek. Ha pont életed szerelme volt az? :D Te pedig egy balra húzással elpöccintetted magadtól a saját boldogságod? Továbbá elgondolkoztam, hogy ez így nagyon nem okés. Nem okés képek alapján ítélkezni. Itt minden a külsőségekre megy és ez nagyon nincs rendben. Hamar rá kellett jönnöm, hogy akik itt vannak, azok tudnak is erről.

tinder-select-dating-app-776799.jpg

 Hamarosan pedig jöttek is az egyezések, jöhettek a csajokkal való beszélgetések. Következő bukkanó az volt, hogy csomóan hazudnak arról, hány évesek. a 16 éves kislány 23 évesként van fent, a 35 éves nő meg 26-nak adja ki magát. Alapvetően az ember egyfajta bizonytalansággal veti bele magát az ilyen dolgokba, hisz idegenekről van szó, nem fogja rögtön a bankkártyája pin kódját megadni leírásban, hisz bizalmatlan. Ezek pedig csak megerősítik ezt az érzést. Mindegy felülemelkedtem a dolgon, beszélgetni kezdtem néhány leányzóval. Volt aki 10 perc után már "mesét" akart nekem olvasni, de volt olyan is akivel tényleg el lehetett beszélgetni rendesen. Mondjuk ott is 20 perc után lefőtt a kávé és el kellett köszönjek. Szépek voltak. Tényleg. De nem igaziak. Az egyik azt mondta nekem, amikor mondtam, hogy ugyanazt írta ki, mint egy csomó másik csaj leírásba. Kiakadt. Hogy ő azt hitte egyedi ettől. Elmondtam neki, hogy cicabogár a profilképeid alapján, ugyanolyan fröccsöntött lány vagy, mint az utcán látható hölgyikék nagy része. Biztos észrevettétek már ti is, hogy mintha sorozat gyártanák őket. Lányok. Ha valami úton módon, most olvassátok ti is ezt. Legyetek egyediek. Ne álljatok be a sorba. Az okos lányok a szexik. Értem én hogy a popsi kilóg a picsanaciból (na nem mintha baj lenne :D) és hogy most jöttél a szoliból, de többre vagytok képesek ettől. Karácsonykor is jobban izgulunk, ha be van csomagolva valami, minthogy már tudjuk mit kapunk. Jó a titokzatosság. Kell. Nagyon rossz ez az irány. Persze tisztelet a kivételnek - nekik innen is minden tiszteletem a tiétek, hogy mertek magatok maradni-, gondolom olyanok is vannak akik komolyan gondolják az ismerkedést, de a legtöbbjük..  Akinek pedig elég egy felszínes, külsőségekről szóló kapcsolat, annak az instant letöltést tudom ajánlani.

 Ha tetszett a cikkem, és szeretnéd támogatni a munkám, kérlek dobj egy lájkot a  Facebook oldalamra,  esetleg oszd meg, kommentben pedig jöhet a vélemény. :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wesko.blog.hu/api/trackback/id/tr612607317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása