Weskó

Edzőmaszkkal a földönkívüli állóképességért - Mi is ez, és miért jó?

2017. szeptember 06. 11:08 - Molnár Balázs L.

phantom_shop_top-slider_2560x906px_ptm-carrying-case-launch_1.jpg

 Nemrég megdobott az edzomaszk.hu egy Phantom training maszkkal (innen is köszi érte!), hogy kihozhassam magamból a maximumot. Most pedig jöttem elmondani, hogy mi is ez, és miért jó használni az edzéshez egy maszkot? 

Elsőként minden kezdőnek elmondom, ez pedig most hatványozottan fontos, hogy menjetek el dokihoz és egy olajcserét és éves szervizt végeztessetek el magatokon. Ha pedig minden pöpec veled, akkor kezdődhet is az edzés.

ptm_shop_top-slider_2560x906px_phantom-training-mask_3.jpg

Edzőmaszk

 Biztos hallottátok már, hogy sok sportoló, mielőtt versenyekre készülnek, elmennek edző táborozni. Ezek általában magaslati helyeken vannak, ahol ritkább a levegő. Nem véletlen, hisz ott kevesebb levegőhöz jut a szervezet, így alkalmazkodnia kell és be kell érnie annyival. Hogy ez miért jó? Mert amikor visszajönnek onnan, a tüdejük hozzászokott a kevesebb oxigémhez, viszont itt "lent" nálunk újra több oxigénhez juthat a szervezete, ezzel egyfajta legális doppingot adva a szervezetnek. Ezzel pedig nem csak azt érik el, hogy hatalmas előnyük lesz a normális körülmények között edző társaikkal szemben, hanem elképesztő állóképességgel is felruházza őket. Nos, ezt hívatott átlagos körülmények között szimulálni a szervezetünkkel a maszk, így akár a városligetben is garázdálkodhatunk vele, olyan mintha az Alpokban szaladgálnánk. Az okosok pedig azt mondják, a vérben lévő vörösvérsejtek 10-14 napig még ugyanúgy koncentrálnak, amikor visszatérünk egy magaslati edzőtáborozás után. Így folyamatosan jobb tudsz lenni az ellenfeleidnél, elutazás nélkül is. transform_customer_experience.png

Phantom Traning maszk + tapasztalatok

 Mint fentebb írtam, a maszk lényege hogy csökkenti a testbe jutó oxigént, ezzel arra is kényszerítve a testet, hogy megfelelően lélegezzen. Ezzel a rekeszizmainkat is megdolgoztatja és edzi, vele együtt a teljesítményed is megdobja. A tüdő kapacitásunkat már 1-2 héttel a használat elkezdése után növeli, így az állóképességben is rohamos növekedést tudunk elérni kevés idő alatt. Bár az első egy-két alkalomnál azért durván megviseli az embert a cucc. Hálisten' négy nehézségi fokozat közül választhatunk, amit az állunknál tudunk állítani könnyedén, így edzés közben is bármikor átpöccinthetjük, ha keményebben szeretnénk edzeni, vagy éppen egy kicsit könnyíteni. Az első fokozat viszonylag könnyű, nem sokban nehezíti a dolgunk, a második már azért húzósabb, viszont a harmadik és a negyedik egy más világ. Ott azért tényleg keménynek kell már lenni. A negyedik fokozatnál kvázi beszippantottam az arcom, annyira nehéz levegőt venni. :D Emellett pedig az izmok savasodása is jóval később kezdődik el, mint az átlagos edzés során. Borzasztó egyszerű tisztán tartani egyébként, simán lepattintható az eleje és könnyedén lehet tisztán tartani. Cserélhető rajta a pánt és a műanyag eleje is. Nagyon minőségi anyagokból készült, élmény felhúzni egy-egy edzés alkalmával. Viszont ha kicsit borostás az ember, akkor kicsit kikészíti az embert. Szóval vagy babapopsi sima arccal nyomod vagy elfogadod hogy kicsit idegesít és kellemetlen. Esetleg vazelinnel megoldható a probléma. Csajoknak pedig jó esetben nem kell emiatt aggódniuk. Ahogy az elején szándékosan kitértem, nagyon fontos hogy rendben legyetek egészségügyileg, mert csak akkor ajánlatos használni az eszközt, ha minden okés veled. Mindenképp konzultálj az orvosoddal, mielőtt használni kezded. Összességében egy fasza kis kiegészítő, ha tényleg komolyan gondolod az edzést, és emberfeletti erőnlétre szeretnél szert tenni. Kényelmes, könnyen felhelyezhető és ami a legfontosabb, hogy minőségi anyagokból készült és nagyon könnyű. Így nem okoz gondot a viselése. Az meg hogy úgy néztem ki benne, mint Batmanből Bane vagy Hannibal Lecter,csak hab volt a tortán :D Ki is használtam egyik este, amikor futni mentem. Megálltam a zebránál mellettem egy csaj állt. Odafordultam hozzá, hogy elmondjam neki hogy: "Én vagyok Batman". Majd láttam az arcán, hogy nem gondolta hogy pont ma fog találkozni Batmannel..:DD Mivel pedig este volt, szinte csak a maszkomat látta. Szóval továbbra se tudják, hogy én vagyok Batman. Csss. Ha pedig tetszett a cikkem és szeretnél még több hasonlót olvasni, akkor kérlek dobj egy lájkot a Facebook oldalamra, ezzel is támogatva a munkám. Köszi! :)

Még több életmód cikk

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wesko.blog.hu/api/trackback/id/tr9512775530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása