Weskó

Ezek voltak a legjobb filmek idén - Top 10 2017

2017. december 31. 15:35 - Molnár Balázs L.

share.jpg

 Ha már megnéztük, melyik filmek voltak idén a legrosszabbak, akkor az érem másik oldalát is érdemes szemre vételezni, hisz rengeteg jobbnál jobb film készült 2017-ben is. Természetesen a lista még mindig szubjektív, így ha eltér a véleményed, esetleg máshogy gondolod, azzal sincs baj. Kedvencem, amikor egy filmkritikánál a drágalátos hozzászóló beleköt abba, hogy én hány pontot adtam a filmre, mert ő más pontszámot adna. És amit én gondolok, az nem jó. Mert nem gondolhatom jól. Az van jól gondolva, amit ő gondol. És megmagyarázza nekem. Legjobb. Ja, szóval számomra ezek a filmek szállították az idei év legjobb filmes pillanatait, a kritikákat természetesen beszúrtam, amelyikhez írtam, így ha lemaradtál volna róluk, most elolvashatod őket.

10. Logan Lucky - A tuti balhé

9. Dunkirk

8. Pókember: Hazatérés (Spiderman - Homecoming)

7. Logan - A farkas

6. War for the Planet of the Apes (A majmok bolygója: Háború)

5. Anyám! (Mother)

4. Hunt  for the Wilderpeople (Vademberek hajszája)

3. Wind River: Gyilkos nyomon

2. Manchester by the Sea (A régi város)

1. Baby Driver (Nyomd, bébi, nyomd)

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wesko.blog.hu/api/trackback/id/tr7113536657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása